marți, 11 noiembrie 2014

La multi si binecuvantati ani, Dacic Cool!

Regaseste valorile si tradiitiile romanesti. Descopera oameni, locuri, branduri si produse romanesti. Fii Cool, Dacic Cool! Zilele acestea, Dacic Cool a implinit 5 ani. Dupa parerea mea sunt 5 ani de misiune indeplinita, deoarece intr-adevar aici regasim din plin valori, traditii, oameni, locuri, branduri si produse romanesti. Eu am descoperit Dacic Cool in urma cu trei ani si pot spune ca multe s-au schimbat in viata mea in acest interval de timp. Am apreciat de la acel moment ca promovarea exclusiva a produselor romanesti este un act de curaj si devotament in acelasi timp. Identificarea valorilor si a produselor romanesti denota o mare preocupare in dezvoltarea ideii identitare, idee care mi-a placut foarte mult si am imbratisat aceasta initiativa. Astfel am devenit mai constienta de valoarea noastra ca popor, am descoperit obiceiuri si traditii necunoscute mie, am devenit mai atenta la tot ceea ce fac. De la ceea ce mananc pana la locurile pe unde trec sau oamenii pe care ii intalnesc.
Alaturi de Dacic Cool, am descoperit Romania cu locuri minunate, cu oameni deosebiti, cu produse mirifice pentru sanatate. Cu ajutorul celorlalti cititori, am descoperit locuri pe care nu le vazusem si de a caror frumusete nu auzisem, insa, citind articolele lor, curiozitatea mi-a fost stimulata in a cauta si a cunoaste. Astfel am ajuns sa calatoresc mai mult, sa intalnesc mai multi oameni, sa-mi fac prieteni noi si, de ce nu, sa adun cate ceva din toate aceste experiente. La randul meu am incercat sa stimulez si eu altora curiozitatea prin articolele mele si sa aduc la lumina locuri mai putin vizitate, mestesuguri uitate, traditii, fapte bune, romani frumosi, iar astazi numar aproape 100 de articole publicate de Dacic Cool.
Pe mine Dacic Cool m-a ajutat sa evoluez, sa descopar, sa traiesc emotii noi, sa vad Romania cu alti ochi, sa ma implic, sa ascult, sa observ, sa cunosc. De multe ori am avut sentimentul ca promovarea traditiilor si a valorilor a devenit pentru mine ca o datorie pe care o am pentru tara mea si pentru semeni si ca impreuna avem o misiune de indeplinit. A devenit o pasiune in a descoperi povesti noi, povesti care trebuie impartasite si altora, pentru ca bucuria de a descoperi ceva nu e deplina daca nu este impartasita.
La randul meu ma bucur de povestile altora si de felul in care vad ei lucrurile si doresc ca si de acum inainte sa ne sustinem reciproc in acest angajament de a ne cunoaste tara cu toate ale sale.
La multi si binecuvantati ani, Dacic Cool! Cu multa pretuire si recunostinta,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu